I ara, què fem?

Responder
Avatar de Usuario
onliyu
Mensajes: 22
Registrado: 22 Jul 2017, 12:32
x 28

I ara, què fem?

Mensaje por onliyu » 22 Jul 2017, 14:34

Per saber on pots trobar traduccions obertes al català, només cal que cliquis en l'enllaç.Cercar "català" i fer un altre clic al quadradet darrer de la dreta "colaborar en la traducción"
Si obres una traducció al català fes-nos-ho saber en un post DINS d'aquest FIL, si us plau. I el podrem incloure.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Última edición por onliyu el 31 Oct 2017, 11:07, editado 12 veces en total.
6 x

Avatar de Usuario
Burbruja
Mensajes: 1257
Registrado: 29 Jun 2017, 18:31
x 250

Re: I ara, què fem?

Mensaje por Burbruja » 22 Jul 2017, 17:32

Un like para el amigo, por favor. Gracias.
Era Santiago Imagen

Avatar de Usuario
onliyu
Mensajes: 22
Registrado: 22 Jul 2017, 12:32
x 28

Re: I ara, què fem?

Mensaje por onliyu » 22 Jul 2017, 19:49

Burbruja escribió:
22 Jul 2017, 17:32
Un like para el amigo, por favor. Gracias.
No es mereixen/ Nada,nada! @Burbru. Un placer y un inmenso honor compartir con vosotros esta aventura que dura tantos y tantos años. Recuerda que el "jefe" me tiene en 'stand by' porque con su trabajo "fa bullir l'olla" y sin "olla" no hay onliyu.Onliyu se currarà las putas 700 secuencias de GofT 7x01, no por las jodidas Homilíes d'Organyà, ni por nuestro querido Pompeu Fabra, Onliyu se pondrá a traducir por todos vosotros.Os lo merecéis, Q-llons!! ;) ;) ;)
4 x

Avatar de Usuario
petycris
Mensajes: 559
Registrado: 03 Jul 2017, 00:47
x 249

Re: I ara, què fem?

Mensaje por petycris » 23 Jul 2017, 00:12

Yo quiero colaborar en alguna, si me dan permiso entraré a completar las facilitas a ver si se me pega algo. :)

Avatar de Usuario
onliyu
Mensajes: 22
Registrado: 22 Jul 2017, 12:32
x 28

Re: I ara, què fem?

Mensaje por onliyu » 23 Jul 2017, 00:30

petycris escribió:
23 Jul 2017, 00:12
Yo quiero colaborar en alguna, si me dan permiso entraré a completar las facilitas a ver si se me pega algo. :)
@peticris: ningú t'ha de donar permís. Tu coneixes l'idioma? Doncs endavant i sense por. Jo l'escric a la manera del Maresme i mira que una de les àvies era de Cartagena :lol: :lol: :lol: Som d'on som i tant contents, tu!
1 x

Avatar de Usuario
drac_negre
Moderador
Mensajes: 1429
Registrado: 29 Jun 2017, 17:46
x 413
Contactar:

Re: I ara, què fem?

Mensaje por drac_negre » 23 Jul 2017, 11:21

Tenim terminologia en català de Game of Thrones?
Alan Shore: Denny Crane!
Denny Crane: Alan Shore!
Alan Shore: Leaders of men!
Denny Crane: With bulleyes on our asses!

Avatar de Usuario
onliyu
Mensajes: 22
Registrado: 22 Jul 2017, 12:32
x 28

Re: I ara, què fem?

Mensaje por onliyu » 26 Jul 2017, 15:35

drac_negre escribió:
23 Jul 2017, 11:21
Tenim terminologia en català de Game of Thrones?
No sé si es pot recuperar de l'antic fòrum de subtitulos.es :?

Avatar de Usuario
drac_negre
Moderador
Mensajes: 1429
Registrado: 29 Jun 2017, 17:46
x 413
Contactar:

Re: I ara, què fem?

Mensaje por drac_negre » 26 Jul 2017, 19:28

onliyu escribió:
26 Jul 2017, 15:35
drac_negre escribió:
23 Jul 2017, 11:21
Tenim terminologia en català de Game of Thrones?
No sé si es pot recuperar de l'antic fòrum de subtitulos.es :?
No em deixa entrar al fil.
Alan Shore: Denny Crane!
Denny Crane: Alan Shore!
Alan Shore: Leaders of men!
Denny Crane: With bulleyes on our asses!

Avatar de Usuario
marilynbrown2
Moderador
Mensajes: 3185
Registrado: 29 Jun 2017, 18:19
x 1013

Re: I ara, què fem?

Mensaje por marilynbrown2 » 26 Jul 2017, 19:32

A mi tampoc. Vaig intentar-ho fa una estona.
Subtitle Together, Die Alone.

Avatar de Usuario
onliyu
Mensajes: 22
Registrado: 22 Jul 2017, 12:32
x 28

Re: I ara, què fem?

Mensaje por onliyu » 26 Jul 2017, 21:32

Crec recordar que al fòrum de tusubtitulo també hi havia un fil. Hi he entrat i no existeix l'àrea de català. No sé si burbru podria fer res...
De moment, he pogut recuperar el googledocs original (gràcies Drac) El problema és que serveix només fins a la 3a. Temporada.
Obro fil amb l'enllaç al googledocs.

Avatar de Usuario
onliyu
Mensajes: 22
Registrado: 22 Jul 2017, 12:32
x 28

Re: I ara, què fem?

Mensaje por onliyu » 11 Oct 2017, 15:13

Hola tothom!
Si us ha agradat l'experiència de Joc de Trons penso que estaria bé poder encetar un altre projecte en comú.
No som gaires però crec que si ens hi posem ajudarà a eixamplar el grup.
Com projecte interpreto temporada d'una sèrie o una sèrie. Emetent-se o per emetre.
Digueu on us agradaria col·laborar-hi, molt o poc, tant se val.
Posem-les sobre la taula i triem-ne una.
N'estic seguint unes quantes, però proposo aquestes dues:
- The Deuce.
- Philip K. Dicks Electric Dream

Una abraçada gent!

Avatar de Usuario
victoriaav22
Mensajes: 1
Registrado: 09 Oct 2017, 15:12
x 1

Re: I ara, què fem?

Mensaje por victoriaav22 » 12 Oct 2017, 08:24

Ja puc escriure!!
I si agafem una sèrie que ara mateix estigui seguint molta gent? Com mes famosa més gent veurà que hi ha subtítols en català, no? O no funciona així la cosa?
1 x

Avatar de Usuario
drac_negre
Moderador
Mensajes: 1429
Registrado: 29 Jun 2017, 17:46
x 413
Contactar:

Re: I ara, què fem?

Mensaje por drac_negre » 12 Oct 2017, 10:50

victoriaav22 escribió:
12 Oct 2017, 08:24
Ja puc escriure!!
I si agafem una sèrie que ara mateix estigui seguint molta gent? Com mes famosa més gent veurà que hi ha subtítols en català, no? O no funciona així la cosa?
Normalment, si és famosa, els subtítols en castellà triguen ben poc a sortir, per tant, molts catalans preferiran els subtítols en castellà. També és cert que molts catalans veuran que hi ha subtítols en català. Si agafes una sèrie poc coneguda, passa al contrari. Amb totes dues opcions tens pros i contres, la cosa és valorar-ho i decidir què prefereixes.
En ser pocs els que acabeu traduïnt en català, es sol tirar de sèries menys conegudes per no tenir la pressió de veure com avancen els subtítols en castellà o de la gent que està impacient per tenir aquests subtítols en català.
1 x
Alan Shore: Denny Crane!
Denny Crane: Alan Shore!
Alan Shore: Leaders of men!
Denny Crane: With bulleyes on our asses!

Avatar de Usuario
onliyu
Mensajes: 22
Registrado: 22 Jul 2017, 12:32
x 28

Re: I ara, què fem?

Mensaje por onliyu » 12 Oct 2017, 10:55

victoriaav22 escribió:
12 Oct 2017, 08:24
Ja puc escriure!!
I si agafem una sèrie que ara mateix estigui seguint molta gent?
---------------------------------------------------------------------------------------
Mr. Robot Tot just acaba de començar la tercera temporada.
The Big Bang Theory. No sé si encara té fidels.

Avatar de Usuario
onliyu
Mensajes: 22
Registrado: 22 Jul 2017, 12:32
x 28

Re: I ara, què fem?

Mensaje por onliyu » 14 Oct 2017, 14:24

Stanger Things 2 Temporada S'estrena el 27 d'aquest mes.

Avatar de Usuario
petycris
Mensajes: 559
Registrado: 03 Jul 2017, 00:47
x 249

Re: I ara, què fem?

Mensaje por petycris » 15 Oct 2017, 12:39

Pots comptar amb mí per els monosíl·labs. :D
3 x

Avatar de Usuario
onliyu
Mensajes: 22
Registrado: 22 Jul 2017, 12:32
x 28

Re: I ara, què fem?

Mensaje por onliyu » 31 Oct 2017, 09:31

Estic cercant - desesperadament, :D - els subtítols anglesos o francesos de Babylon Berlin
De moment només veig a la xarxa, espanyols i uns d'hongaresos.
Si algú els troba, agrairia molt que em passés l'enllaç via MP i obriria traducció en CAT
Moltes gràcies.

Avatar de Usuario
onliyu
Mensajes: 22
Registrado: 22 Jul 2017, 12:32
x 28

Re: I ara, què fem?

Mensaje por onliyu » 04 Nov 2017, 15:23

Babylon Berlin . És , penso, una de les grans sèries europees dels darrers 30 anys. En aquest moment emetent-se a Alemanya. Hi ha subs. espanyols, però per raons òbvies no podem pujar-los. No hi ha subs. anglesos o francesos, de moment. N'hi ha d'holandesos i hongaresos que podrien fer-nos un favor. ;)
Estem amatents. Tant de bo hi hagi llum verda i puguem fer el que millor sabem fer.
Us deixo el vídeo del tema principal i a sota la traducció.
[url][

"De les cendres, a la pols.../Robades a la llum/ Però encara no./Els miracles s'esperen al final./ Oceà del temps/ Llei eterna/ De les cendres, a la pols... de les cendres/ Però encara no.
De les cendres, a la pols.../robades a la llum/ Però encara no./Els miracles s'esperen al final.
Potser sigui un somni/ fumar haixix al vent/ ves a saber./ El rellotge de la paret/ és ple de sorra./ Agafa'm la mà/ i siguem eterns/ Decideix-te d'una vegada/ Llencem-nos entre el plaer i la tortura./ només així podré perdonar-te./ Ets tan a prop de la mort/ la teva mirada és tan clara/ que em reconeix, estic a punt/ per cercar amb tu la immortalitat.
Potser sigui un somni/ fumar haixix al vent/ ves a saber./ Ets tan a prop de la mort/ la teva mirada és tan clara/ que em reconeix, estic a punt/ per cercar amb tu la immortalitat."
Danke!

Avatar de Usuario
onliyu
Mensajes: 22
Registrado: 22 Jul 2017, 12:32
x 28

Re: I ara, què fem?

Mensaje por onliyu » 04 Nov 2017, 17:12

Sembla que direcció no ens deixa traduir al nostre idioma aquesta sèrie. Què hi farem, coses d'aquests temps. Ja s'ho faran. Tenim més opcions. Envieu-me MP i us diré com podem subtitular en CAT aquesta meravellosa sèrie. :evil: :evil: :evil:
Per cert, anem pel s01e06 i subtitulamos.tv ni l'ha traduit. Usfelicitofills! Vosaltres a la vostra, que aneu bé per anar a pastar fang.

Avatar de Usuario
aliotxa
Mensajes: 80
Registrado: 03 Jul 2017, 21:20
x 16

Re: I ara, què fem?

Mensaje por aliotxa » 04 Nov 2017, 20:46

He trobat això: The first episode airs on Sky Atlantic this Sunday, November 5 at 9pm, with new episodes following weekly. Crec que val una mica de paciència.

Avatar de Usuario
onliyu
Mensajes: 22
Registrado: 22 Jul 2017, 12:32
x 28

Re: I ara, què fem?

Mensaje por onliyu » 04 Nov 2017, 21:14

Sí? No fotis. Van pel sisè, nano. Digues el mateix per Juego de Tronos a veure que els sembla. Ole tú!

Avatar de Usuario
onliyu
Mensajes: 22
Registrado: 22 Jul 2017, 12:32
x 28

Re: I ara, què fem?

Mensaje por onliyu » 11 Nov 2017, 10:42

Aquesta és una crida a tots aquells -homes i dones- que heu traduït algun cop al CAT les nostres estimades sèries. Avui hem quedat a les 16:30 al Museu Taurí, davant de la Monumental. Sempre, si voleu. Som-hi i endavant!
---------------------------------------------------------------------------
Desconfiaré sempre de qui no respecti la meva llengua. Perquè, en fer-ho, demostra que no em respecta a mi, i alhora que no respecta un bé cultural essencial. Desconfiaré sempre de qui no trobi normal el seu ús institucional i simbòlic, perquè no troba normal la meva realitat cultural i perquè a sobre es pensa que té dret a decidir què és la normalitat, i curiosament la normalitat és ell, i no jo. Desconfiaré sempre de qui digui que el meu problema no és real, perquè em menysté a mi i perquè es creu amb el poder de decidir què és real, i casualment també ho és ell, i no jo. Desconfiaré sempre de qui digui que les llengües són per entendre’ns i no per crear problemes i faci servir aquest argument per crear problemes amb les llengües. Desconfiaré sempre de qui manipuli realitats deliberadament i gosi acusar llengües perseguides de ser les perseguidores. Desconfiaré sempre de qui vegi com a despesa innecessària la promoció de la meva llengua i com a inversió imprescindible la promoció de la seva. Desconfiaré sempre de qui vulgui acomplexar-me perquè parlo amb naturalitat la llengua dels meus pares. Desconfiaré sempre de qui em negui la llengua, perquè em sento compromès amb els que l’han salvat perquè jo la pugui ensenyar als meus fills. I procuraré enfadar-me poc, només el que jo trobi normal i davant d’amenaces que jo consideri reals. I sempre, però sempre, plantaré cara. (Carles Capdevila.)


Per cert, adéu.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 2 invitados